WOLUMETRIA KRAKÓW

SPRAWDŹ OFERTĘ NA WOLUMETRIĘ W KRAKOWIE.

Wolumetria

Czym jest wolumetria?

Wolumetria, polega na przywróceniu objętości i korekcji miękkich tkanek twarzy, które z wiekiem tracą komórki tłuszczowe, przyczyniając się m.in. do powstawania cieni na twarzy i opadania policzków. Zabieg pozwala na delikatną zmianę proporcji twarzy, przywrócenie objętości i napięcia skóry dając delikatny efekt liftingujący.

Jak wygląda przygotowanie do zabiegu?

W przypadku tego zabiegu, jedynym wymogiem jest odstawienie leków na rozrzedzenie krwi na
3 dni przed zabiegiem.

Jak wygląda zabieg?

Na 30 minut przed zabiegiem, pacjentom wrażliwym na ból, aplikuje się maść znieczulającą. Sam zabieg jest stosunkowo krótki i trwa około 30 minut. Po przeprowadzeniu wywiadu oraz poznaniu oczekiwań pacjenta, lekarz przedstawia plan leczenia.

W miejsca objęte korektą, wstrzykuje się toksynę botulinową a następnie przy pomocy masażu, rozprowadza się preparat. Zabieg kończy się nałożeniem na skórę maści z witaminą K, ograniczającą powstawanie drobnych siniaczków.

Jak postępować po zabiegu?

Zaleca się unikania masażu na kilka dni po zabiegu, jak również spożywania alkoholu w dniu zabiegu.

Jak długo utrzymuje się efekt zabiegu?

Nowoczesne preparaty, przeznaczone stricte do zabiegów wolumetrycznych, dają efekt natychmiastowy, utrzymujący się od 12 do aż 18 miesięcy.

Jakie są przeciwwskazania do przeprowadzania zabiegu wolumetrii?

• ciąża oraz karmienie piersią,
  • stany zapalne skóry (opryszczka),
  • skłonności do powstawania bliznowców,
  • choroby autoimmunologiczne,