Chirurg

CHIRURG KRAKÓW

SKORZYSTAJ Z USŁUGI CHIRURGA W KRAKOWIE.

Chirurgia to dział medycyny klinicznej, który zajmuje się diagnsotyką, a następnie leczeniem operacyjnym różnego rodzaju schorzeń. Istnieje wiele specjalizacji tego działu. W przypadku naszej kliniki medycyny estetycznej zapraszamy do skorzystania z konsultacji, badań oraz leczenia chirurgicznego problemów zdrowotnych, z którymi się zmagasz.

Chirurg Kraków to lekarz, który specjalizuje się w leczeniu różnych chorób poprzez fizyczną ingerencję w ciało pacjenta. Zwykle nie jest możliwe leczenie tych schorzeń za pomocą leków bez manipulacji chirurgicznych – opatrunków, pielęgnacji ran i operacji. Zadaniem chirurga jest prawidłowe zdiagnozowanie choroby, wyleczenie jej i monitorowanie okresu po leczeniu.

Odpowiadając na pytanie, co leczy chirurg, można śmiało powiedzieć, że nie ma narządu, który nie podlegałby leczeniu chirurgicznemu.

Sekcje chirurgii

Najczęściej chirurdzy specjalizują się w leczeniu poszczególnych narządów lub układów ciała. Istnieją:

• Chirurdzy-traumatolodzy;
  • Chirurdzy-kardiolodzy;
  • Neurochirurdzy;
  • Chirurdzy plastyczni;
  • Chirurdzy okuliści;
  • Chirurdzy ogólni pracują w szpitalach i oddziałach ratunkowych – wykonują zabiegi resuscytacyjne i wykonują pilne operacje na dowolnych narządach.

Obowiązki

Chirurgia jest bardzo ważną i odpowiedzialną dziedziną medycyny. Chirurg jest wzywany z różnych powodów, takich jak skręcenia, nadwyrężenia, rany, bóle brzucha, skomplikowane złamania, nowotwory itp.

Głównym zadaniem jest diagnozowanie schorzenia, ustalenie przyczyny, leczenie (nieoperacyjne lub chirurgiczne) oraz wspomaganie rehabilitacji pacjenta.

Jakie choroby leczy chirurg?

Lista tego, co leczy chirurg jest bardzo szeroka. Najczęstsze choroby i stany organizmu:

• Złamania i pęknięcia kości wszelkiego rodzaju;
  • Urazy głowy i kręgosłupa;
  • Siniaki, skręcenia, zwichnięcia, mikrourazy;
  • Wrodzone patologie narządów, a czasem całe układy – adhezja lub niedrożność narządów, niedorozwój, deformacje;
  • Nowotwory – onkologiczne i łagodne – tkanka tłuszczowa, mięśniaki itp .;
  • Przepuklina, zapalenie wyrostka robaczkowego;
  • Naruszenia drożności naczyń, choroby żylne;
  • Czyraki, wrzody, niegojące się rany, zgorzel;
  • Wszelkie procesy w ciele, które przekształciły się w formy atrofii, sepsy, zapalenia otrzewnej i wymagają natychmiastowej interwencji chirurgicznej.

Jak leczy chirurg w Krakowie

Wizyta u chirurga w Krakowie nie zawsze kończy się operacją. Lekarz stara się leczyć każde schorzenie przy minimalnej ingerencji, a tylko w przypadkach, gdy jest to niemożliwe lub ryzykowne, zleca operację.

Obecnie istnieje wiele łagodnych technik i metod chirurgicznych, które minimalizują uraz ciała. Większość interwencji jest wykonywana przy użyciu laparoskopów i innych urządzeń, które są wprowadzane do organizmu przez małe nacięcia. Wszystkie manipulacje wykonywane są zdalnie, przy użyciu instrumentów mikroskopowych i monitorowane za pomocą mikrokamer.

Jak odbywa się pierwsza wizyta u chirurga w Krakowie?

Podczas pierwszej wizyty chirurg w Krakowie:

• Wysłuchuje dolegliwości pacjenta i przeprowadza wywiad lekarski; jeśli pacjent jest w poważnym stanie, osoby bliskie pacjentowi powinny porozmawiać o jego stanie i objawach;
  • Przepisuje niezbędną diagnostykę. Zwykle obejmuje to zdjęcia rentgenowskie, rezonans magnetyczny lub tomografię komputerową, badania krwi i moczu itp;
  • Przepisuje niezbędne leczenie i udziela pierwszej pomocy – bandaże, gipsy, odlewy, stawy, krosty i leczy je;
  • Jeśli wymagane jest pilne leczenie chirurgiczne – kieruje do szpitala.

Gwarantujemy rzetelne, kompetentne podejście do zagadnienia. Skorzystaj z wiedzy oraz doświadczenia naszych chirurgów. Odwiedź nasze centrum medyczne w mieście Kraków, zapytaj kiedy możliwa jest konsultacja chirurgiczna.

Pasujące hasła: chirurg naczyniowy, chirurg ogólny, chirurg dziecięcy, chirurg plastyczny, specjalista chirurgii ogólnej, specjaliści chirurgii ogólnej, chirurg onkolog, usługi chirurgiczne z kontrolą usg, specjalistyczne centrum medycyny, drobne zabiegi chirurgiczne, ogólny chirurg dziecięcy.

Chirurgia w naszej placówce medycyny estetycznej to między innymi:

Chirurgia naczyniowa:

Chirurgia ogólna:

• usuwanie znamion
  • korekta blizn
  • usuwanie włókniaków
  • usuwanie tłuszczaków, naczyniaków, kaszaków, torbieli
  • laserowe usuwanie zmian skórnych