Redensity I

ZAGĘSZCZENIE I ODBUDOWA SKÓRY

Redensity I

Nowa koncepcja zabiegu odbudowy skóry z wykorzystaniem kwasu hialuronowego łącząca w sobie techniki wypełniania i mezoterapii.

Formuła TEOSYAL® Redensity I zawiera wysokiej jakości nieusieciowany kwas hialuronowy pochodzenia niezwierzęcego o właściwościach głęboko nawilżających oraz wyselekcjonowane składniki wspomagające proces odzyskania prawidłowej gęstości skóry właściwej. Kompleks aminokwasów stymuluje wytwarzanie włókien kolagenu i elastyny oraz reguluje proces gojenia i odbudowy tkanek. Obecna witamina B6 to niezbędny składnik w metabolizmie komórek skóry. Z kolei minerały cynku i miedzi biorą udział w procesie syntezy DNA i zwiększają proces powstania nowych komórek.

Dedykowany skórze wiotkiej i pozbawionej blasku, z widocznymi drobnymi zmarszczkami. Zaleca się wykonanie 3 sesji co 3 tygodnie dla pełnej kuracji. Poprawa napięcia i rozświetlenie cecy widoczne są już po pierwszym zabiegu.

Jak wygląda zabieg:

Zabieg przeprowadzany jest przez doświadczonego lekarza co zapewnia bezpieczeństwo i precyzje podania preparatu. Podczas zabiegu żel podawany jest śródskórnie uwzględniając indywidualne potrzeby pacjenta. Technika powierzchownych mikrowkłuć do naskórka sprawia, że produkt dozowany jest w takiej samej ilości na całej powierzchni.

Kompleks TEOSYAL® Redensity I zawiera w swoim składzie lidokainę – substancję znieczulającą, zapewniającą komfort podczas zabiegu iniekcji.

Efekty:

Efekt finalny to wyraźnie wygładzone rysy twarzy i redukcja cieni. Skóra jest zagęszczona, gładsza oraz nawilżona od wewnątrz, dzięki czemu odbija światło i potęguje wrażenie wypoczętej i promiennej.

Przeciwskazania:

• Infekcje skórne w okolicy poddawanej zabiegowi
  • Uczulenie na kwas hialuronowy
  • Ciąża oraz okres karmienia piersią
  • Choroby autoimmunologiczne
  • Choroba nowotworowa w fazie aktywnej
  • Poważne choroby ogólnoustrojowe (np. niewyrównana cukrzyca)