LASEROWE USUWANIE ŻYLAKÓW

SPRAWDŹ OFERTĘ NA LASEROWE USUWANIE ŻYLAKÓW.

Laserowe usuwanie żylaków metodą EVLT  jest to nowoczesna, małoinwazyjna metoda zamykania żył. Polega na usunięciu żylaków w znieczuleniu miejscowym. Zabieg nie wymaga znieczulenia ogólnego.

Jakie są zalety zabiegu laserowego usuwania żylaków?

• nie wymaga hospitalizacji,
  • krótki czas zabiegu,
  • szybki powrót do aktywności
  • znikome ryzyko powikłań

Jak wygląda przygotowanie do zabiegu?

• przed przystąpieniem do zabiegu konieczna jest konsultacja lekarska, należy zrobić podstawowe badania krwi, tj. morfologia, elektrolity, mocznik, glukoza, APTT, INR i EKG. Badania są ważne 14 dni!
  • niezbędne są także aktualne szczepienia przeciw WZW typu B. W przypadku ich braku, pacjent przystępuje do zabiegu na własną odpowiedzialność
  • należy wziąć ze sobą pończochę AG II stopnia ucisku
  • przed zabiegiem nie należy pościć
  • wskazane jest nawodnienie się na jeden dzień przed zabiegiem
  • wskazana jest depilacja nogi przed zabiegiem
  • w dniu zabiegu nie należy używać balsamu ani kremu do nóg

Dodatkowo:

• bezpośrednio po zabiegu, ze względu na znieczulenie nie wolno prowadzić pojazdów mechanicznych,
  • należy włożyć luźne ubranie aby nie zerwać opatrunków,
  • na tydzień przed planowanym zabiegiem, należy odstawić leki zawierające kwas acetylosalicylowy,
  • leki przyjmowane na inne schorzenia, należy zażyć zgodnie z zaleceniami lekarza prowadzącego,
  • na 4-6 tygodni przed zabiegiem należy odstawić środki antykoncepcyjne

Jakie są przeciwwskazania do wykonania zabiegu?

Przystąpienie do zabiegu nie jest możliwe w okresie ciąży. Należy również wyleczyć aktywne infekcje i wszelkie stany zapalne.

Jak wygląda zabieg usunięcia żylaków kończyn dolnych metodą laserową?

Jest to zabieg małoinwazyjny, przeprowadzany w znieczuleniu miejscowym. Laser zamyka wewnątrz naczynia niewydolną żyłę, bez konieczności jej usunięcia. Zabieg jest bezbolesny i trwa około godziny. Po zabiegu Pacjent odpoczywa w sali pozabiegowej przez około kolejną godzinę. Po tym czasie zostaje wypisany do domu.

Podczas wizyty konsultacyjnej, bada się metodą USG Doppler wydolność układu żylnego
i w przypadku stwierdzenia niewydolności, kieruje się pacjenta na zabieg.

Etapy zabiegu:

• przy pomocy USG Doppler, lekarz mapuje układ żył i zaznacza na skórze punkty przebiegu żył głównych,
  • wprowadza do żyły włókno laserowe,
  • znieczula żyłę na całym odcinku (znieczulenie tumescencyjne),
  • uruchamia laser i stopniowo wysuwa włókno lasera wraz ze światłowodem,
  • zakłada specjalną uciskową pończochę

Jak wyglądają ewentualne komplikacje?

• oparzenie promieniem lasera
  • stan zapalny żylaków
  • przeczulica
  • krwiak
  • zakażenie
  • przedłużające się dolegliwości bólowe
  • przebarwienia skórne, siniaki i  zgrubienia są zjawiskiem typowym i przejściowym

Kontakt z nami

ul. Św. Tomasza 30 / 3

31-027 Kraków

PN-PT 10:00-19:00

SOB 10:00-14:00

kontakt@leaclinic.pl

Korzystam regularnie z kliniki przy wykonywaniu cyklicznego zabiegu. Obsługa miła, lekarze fachowi. Mogę z czystym sumieniem polecić Lea Clinic.
Wielu specjalistów podejmowało się usuwania brodawek, ale dopiero w tej klinice udało się to zrobić skutecznie.
Miałem przewlekły problem z brodawkami. W tej klinice szybko zdiagnozowano problem i... już problemu nie mam :)
Jestem 2 tygodnie po zabiegu powiększania ust i wszystko jest tak jak mi obiecywano.
Przeszłam w klinice zamrażanie brodawek. Zabieg wykonany ok 2 tygodnie temu i jestem bardzo szczęśliwa z rezultatu.
Korzystam z konsultacji od blisko roku i efekty widoczne są gołym okiem. Fachowo, niedrogo, bardzo konkretnie - polecam.

Skontaktuj się z nami – kompleksowo doradzimy oraz wybierzemy usługę, która spełni Twoje oczekiwania. Posiadamy wykwalifikowanych lekarzy, których doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.